mitt liv här på jorden är ett skämt

Sitter och lyssnar på Caroline af Ugglas och har en ungspannkaka i ugnen. mums. Denna söndag har gått i oproduktivitetens fotspår. Har sedan kl. 14.00 idag försökt BÖRJA svara på de där rapportfrågorna och jag sitter fortfarande, fem timmar senare och försöker börja.. Så mycket annat jag tänker på och kan bara inte fokucera. Vet inte vad de är jag tänker på men är bara glad idag. Har världens finaste kille. haha. ja de har jag. ville bara säga det. plus att han är biffigast på gymmet (efter mig).
Jag är så himla sugen på att skriva nuförtiden.. de ända jag kan tänka på typ.. att va fint de vore att bara sitte o skriva hela dagarna. om fina saker. om kärlek.. livet.. hösten.. förresten... det är höst nu! och jag älskar det!
puss och kram mina fina vänner !
saknar mitt långa blonda hår.. (litegrann bara i smyg.. schhhhhh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0