Frusna Stjärnor

Försöker leverera och lägga kragen rätt

Kan inte andas när tårar faller, ja jag brister ut i gråt

Panikens övertag i livets svarta hål

Fokuserar bland tomhet och vilsna tankar

Det går inte bra och jag hamnar på hyllan

Bland skitiga vantar

Mentaliteten ekar i mitt vardagsrum

Försöker samla mina sinnen men allt bara snurrar runt

Partiledarkrisen kan ändå inte ignoreras

Känner empati

En särskild medkänsla för drabbade själar

Vi ska inte behöva må dåligt

Att försvara en känsla i strävan efter moral och styrka

Finner inte de rätta pusselbitarna

Världen vi lever i är alldeles för fin

Alldeles för ståtlig och praktfull

För att ligga under marken och sura

 


Det har varit jobbiga tider, jobbiga veckor de senaste. Men jag börjar komma tillbaka till verkligheten och må bra mitt i alla val och mål och beslut. Har klarat min livs första tenta och skulle egentligen firat med vin idag. Men pga. min dumma kropp som aldrig vill vara helt frisk blev det soffmys och pajmiddag med världens bästa sambo som trots mina downperioder vill leva med mig:)

Jag var på kändistemafest för några veckorsedan och här kommer ett helt gäng med bilder. Sjukt rolig fest, sjukt bra bilder!

jag på röda mattan!

snyggaste värdinnan
Chrille med bror!

snyggt!
Robin hooood
Ella och Oscar
man in black och catwoman
så fina!
Chrille, haha!
vad händer !?
snygg kvinna!

bästa bilden <3!

Kommentarer
Postat av: ella

kärlek till dig kvinna <3 och det som händer är att sådär ser kändisar ut innan the big picture ska tas, typ ready set... GO!!!!

2011-10-22 @ 10:08:55
URL: http://fanganatten.blogg.se/
Postat av: karin

stumpilumpan! när kommer du till fkp. jag åker ikväll. inte mkt planer alls bara va och träffa massa härligt folk! hör av dig när du är där så tar vi kaffe/vin/blandning. har saknat dig :D:D

2011-10-25 @ 10:30:57
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0