Give me one reason..

äter bageribröd och lussekatt till frukost. tycker lite synd om mig själv men vet inte varför. vill gråta bara för att  och skriva en dikt som får er att ramla av stolen där hemma och slå huvudet i bänken. dricker min andra stora kopp kaffe fastän jag har magknip. funderar kring livet. tänker på hur fel jag hamnat. verkligen. med huvudet före i den här pisskursen. längtar till våren fast ändå inte då december kommer bli en helvetesmånad och jag kommer förmodligen få göra om massa tentor. motiverande? nej tack. men så tänker jag på oslo och david. blir lite gladare. men får också panik. julklappar till förbannelse. mår dåligt av nyhetsmorgon där alla ska vara så förbannat framgångsrika och allt ska vara så förbannat mysigt och lätt och ja - vill liksom hitta min grej.

Kommentarer
Postat av: karin

du har din grej, VÄRLDENS HÄRLIGASTE TJEJ! jag saknar dig och jag önskar du kommer och hälsar på mig snart, ta med den där marie vore trevligt också så kör vi en brudhelg i halmstad :D deal? <3

2011-11-25 @ 08:16:50
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0