Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden

Godmorgon!
Igår var det Al Forno besök med mamma och pappa återigen. Jag vaknade med matkoma idag helt klart. Ändå är man HUNGRIG på frukost.. Det är galet! Nu ligger jag här efter ett tappert försök att orka mig runt den LILLA rundan i joggingspåret (eller jag, runt kvarteret här..). Fick gå sista biten för att jag trodde jag skulle spy upp frukosten bestående av tre thekakor och en bit syltkaka + kaffe på det.
Men det var helt galet bra igår. Först gjorde vi stan och jag fick nya löpskor av mamma och pappa! Det behövdes VERKLIGEN! dom är skitsköna, provade dom just men dom kommer vara sjukt mycket bättre när jag är på G i kroppen:) Sen tog vi en drink på slottet (va sagovärd de lät..) Sen drack vi champange och åt praliner på mamma och pappas hotellrum. Efter det blev det Al Forno och jag åt oxfilé och en tryffel till efterrätt. David drack grappa. han är en riktig man han.
Idag ska vi PROMENERA (behövligt) vid oset och kanske äta lite lunch på naturens hus.. ska checka in de iaf, aldrig varit där. Sen får vi se. Jag har lovat baka rabarberpaj :)
Det kommer nog lite bilder senare!
nu ska jag lyssna vidare på låten "snart dör Bob Dylan". fantastisk låt. Min titel är tagen från låten! lyssna vett jag!
http://open.spotify.com/track/2z0VCoSVUUNdi0MzLAf16Y
Puss Och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0