stop looking back and struggling with the past

hahahah okej. uppdatering:
Haft en sjukt bra helg med två fantastiska utekvällar.
En jättebra bakisdag med david lena och laack!
Idag, dunderförkyld med hosta som en vuxen karl.
Och när jag sitter här förkyld och dan ska det självklart borras!!!!!!!!!! Och självklart dammar de så man kan tro att jag bränt något på spisen. jo jag tackar. nu får vi väl inte använda toan heller. jösses mig.
Skulle ut med brother imorogn för att se looptroop på ritz. Fick ångest och panik över att jag gått och blivit dålig.. MEN det visade sig att looptroop ställt in pga nån dubbelbokning.. hahah tror dom hörde min hosta alltså :) Så det var en lättnad! Fast tråkigt ändå..
Får leta upp en ny spelning jag o brother kan gå på..
Sen ringde jobbet med.. och jag får sån jävla ångest när jag säger nej. Men dom borde hört hur jag lät.. känner mig klen som är sjuk så ofta o det känns som om att jag sagt att jag inte kan jobba för mycket nu.. men det är ju inte så.. jaja..
nä, what to do.. ska lyssna på lite musik nu tills david kommer hem.. o kolla på betty!
har världens bästa sambo som ska laga tacopaj!
puss hej!
ni får en glad vårbild. nu har kylan slått tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0