magic

Hej mina vänner!
Vill bara säga att jag har världens energi och är glad most of the time.
Men nu blev jag lite ledsen så tillbringar resten av eftermiddagne/kvällen i soffan med en fantastisk rabarberpaj som kommer vara slut tills de är dags för bingen kan jag ju meddela. Andreas hade så rätt. Ett helt fantastiskt recept, de tackar jag för. Får bjuda mamma och pappa på de när dom kommer i helgen. Annars jobbar jag.. hela tiden.. de är typ kaos. Fast de går lättare nu. Kommit in i en sån period och det är ju skönt. Nu vill jag bara ha fredag kväll och tredagarsledighet med fint restaurangbesök och sen vill jag ha greklandssemester med baby. de får vi snart!
nu ska jag lyssna på cunnins nya album och bara ha de gött. kan man få en finne i gommen har jag nog fått de. de känns jätteskummt. haha.
ett litet bildregn från helgen får ni med. världens bästa helg, trots att jag jobbat.
peaceout! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0