Catch my drift




sjukisdagar när dom är som sämst. eller ska jag säga bäst? Har varit sååå rastlös! fast ändå såpass dålig att jag inte kunnat göra många knop. så jävla frustrerande! har bakat bröd, diskat och lagat risotto. det blev kalas alltihop!
Har spånat lite på vad jag ska skriva om på sista uppgiften i kulturjournalistiken.. Sen kom jag på det! Censuren mot vår hiphopkultur.. Dom snackade om det på kulturnyheterna igår nämligen o plötsligt slog det mig att det är ett jättebra ämne.. mycket att ha åsikter om! jag som gillar hiphop och allt.. så nu javlar blir det till att forska lite påt.. Har redan funnit en ny svensk hiphop grupp som var sjukt duktiga.. riktigt bra!!! Gå in och lyssna på dom här vet ja, och rösta! låten är grym!

mår lite sämre nu ikväll.. men david fixade mackor och te så blev lite piggare. hoppas på att kunna jobba imorgonkväll!

peaceout!

k to the g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0