för du betyder allt för mig

Sitter i soffan helt lugn. Det renoveras i lägenheten intill och dom borrar så högt att de vibrerar i vår soffa. Med hörlurarna på och Raymond och Maria jättehögt i öronen kopplar jag bort ljuden och bara är.
Borde ha världens karinpanik men vad är detta? Njuter av att göra ingenting. Fastän disken borde diskas, golven dammsugas och badrummet moppas. Idag gör jag allt sen. Njuter av att bara sitta och älska livet. För det gör jag. Den här helgen har varit helt fantastisk. Trots en bakfylla som hette duga igår vilket kan förklara min slöa kropp idag. Men jag har så fina vänner. Och en så fin pojkvän. Måste inse det! Jag gör det nu, vilket känns så ursäkta språket, jävla skönt!!! Idag fyller min mamma år. Det firar jag med att köpa semla till mig själv. Längar hem lite extra, och längtar efter sommar och semester, och en helg bara tillsammans med david. någonstans som inte är här hemma. Det måste planeras in.
Så, jag tänker fortsätta att bara ta den här dagen som den kommer och kanske äta en semla till. bara för att jag kan och får. om inte david vill ha den så att säga. Ska läsa om färgterapi och kanske plugga en gnutta. Snart dags att söka in till universitetet med, lyyycka!
Nästa vecka åker jag hem, sen vidare till brother i göteborg. längtar!
nu myser vi lite till. puss.
fina fina helg <3!
lena kom hem snart igen!

Kommentarer
Postat av: Lena Larsson

jag kommer snart hem igen min kära vän! tack själv för en helt sjukt bra helg <3

2011-03-07 @ 21:49:26
URL: http://lenaellymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0