check it out yo



klockan är tidigt för en lördag! men jag och superdupersnygga lenaellymaria ska till Romme. Och jag ska för första gången på typ 4 år damma fram mina snowboardkunskaper. ja gär sugen! de kommer sitta som ett smäck när jag väl står där i backen i promise. för jag var rätt grym allltsåååå. ts!
annars är min mage som en ballong men jag äter mackor ändå. typ hela tiden. varvat med riskakor. dumt. vi har ju mat!?

annars längtar jag till den 19 för då firar jag brother o kusinerna st. patrics day i göteborg! kan inte bli annat än grymt.
Det rullar på i livet.. har varit sjukt deppigt ett tag men jag börjar komma tillbaka till verkligheten. Funderar på om jag ska starta upp fotbollen igen. började ju ett tag o var på några träingar. sen fick jag såndär panik nivet. bara inte gick dit o sen blev de en ond cirkel. Nu har jag fått sms från tränaren där han undrar om de inte finns något sug till att komma tillbaka och träna med dom i div. 4. då allt utgår från mina förutsättningar och min tid. de kändes lite lockande faktiskt när dom skrive o löst ber mig kommaa tillbaka. då blir man glad. o lite stöddig i smyg. får se hur jag gör med den biten.

ha en grym dag alla fina!! det är SOL ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
peace

Kommentarer
Postat av: karin

go karin!!

2011-03-05 @ 18:12:04
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0