Jag gillar din vibe

Sitter och lyssnar på syster sol, förbannat skön röst har on tycker jag. Glad skiva!! De behöver jag :) Men har haft en bra dag idag ändå. Gjort stan och lunchat med maria. KOllat in hennes lägenhet där det blir vin snarast tycker jag, najs! om grannen vill släppa in mig de klart... haha.. Sen efter en liten dipp kom jag ändå iväg på spinningen som gick jättebra idag. skönt.
Det ser ut lite som en ungkalrslya här hemma. måste städa! De är fan mer disk än när david är här o de har han inte varit nu vilket innebär att det bara är MIN disk.. Får ta tag i det imorgon. Ikväll ska jag läsa bok. fan 700 sidor på en vecka!? kan ta lite längre tid för karin ganelind kan jag ju säga redan nu.
Funderar på att slå till på den här.. älskar Stuzzymärket..
Lyssna på det här... helt sjukt bra och till minna av "Jr Eric" som dog i en olycka i thailand när dom var där o spela.. magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0