you're the light over me

Jag har haft minisemester som kan sammanfattas med två ord, helt underbar!!!!
Nu är jag tillbaka i örebro och det är fantastiskt ensamt. Saknar mycket men allra mest dig. som sagt, you're the light over me.. Idag kan sammanfattas med ett ord, KAFFE! känner djupet inom mig idag så det kan komma en dikt eller två senare. Måste pallra mig ut på en runda sen med. Men har ju hela dagen på mig till det. En sak som jag kom underfund med nu när jag varit ledig är att jag är otroligt tidsberoende. Vilket stressar mig omedvetet mycket. så, idag tänker jag bara va och inte gå efter klockan något!!! tiden bara rinner iväg snabbare ju mer medveten man är om att den existerar..

har tagit massa bilder det senaste så här kommer ett litet bildregn..
taggat tjejfest!
druckit drinkar!
Fina tjejer på min balkong!
lenis!
Emmelie och Jenny är snygga!
jag och maria!
Massa tjejor hos oss, förmodligen rekord!
sweethearts
Varit hemma i falköping och bla. grillat med min fina familj!
brother!
Vi var på puben och blev bjudna på buckets!
Jag blev lite för glad...
varit på ikea med albin och bärt soffa!!!
läst bok..
drukit rödvin och spelat tp!
hängt med två fina killar!
varit glad på bröllop!
Nöjd och stilig babe på bröllop!
man och hustru!
uppklädda vänner!
snygging!
Glada på efterfest!
Världens finaste pingla!
Jag har ätit vinbär..
och david har hängt på stilig vespa!


Kommentarer
Postat av: Hannil

Gud vad vacker du var på bröllopet:) du är bäst!

2011-07-12 @ 14:59:22
Postat av: Anonym

åh älskling! tack så jättemycket! hihi!

2011-07-12 @ 15:41:53
Postat av: Anonym

Finfina bilder!!

Du har så jädra snygga smycken by the way babe!

Kram!

2011-07-12 @ 21:53:33
URL: http://jenniebromander.blogspot.com
Postat av: Anonym

men åh, tack jennie vad glad jag blir! hihi fångade allt din fina kille på bild med:) nästan alla smycken jag har är köpta på nelly.com! till kanonpris! :) puss!!

2011-07-12 @ 23:10:21
URL: http://detsnoarsaktapasjalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0