Samarin, thank god!

åh, det var precis som i reklamen när tomten fastnat i skorstenen och sen bara slinker ner efter ett glas samarin. Att jag aldrig testat de innan? No more halsbränna och svullen mage! Var på ett spinningpass idag. lored säger jag. med halsbränna, dålig kondis och svettningar som hette duga var de liite pinsamt att lämna salen faktiskt. Tror jag gick ut lite väl hårt på min ledighet.. fast de var det ju helt klart värt men nu ska de bli ändring! David kommer skratta åt mig men jag har iaf ätit äggröra med sojamjök i och lite keso bredvid till kvällsmat. De ska bli det nya. sjukt gott. och förmodligen nyttigt.. men det jag är ute efter är att min mage ska må bra, känns lite som om de är magkatarr på g och de är inge vidare. Så inget mer kaffe eller vitt bröd till frukost. Och jag hälsar sojamjölken välkommen in i mitt liv. helt fantastiskt. (och david nej, jag tror inte att jag är laktosintolerant!!!)
Vad annars, jo jag har varit sjukt duktig och sorterat alla räkningar, fakturor, avtal etc. och satt i pärmar och skrivit mitt eller davids namn beroende på. och hör sen! (läs. tristess)
saknar min babe något enormt! fan va tomt de är här hemma nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0