försöker måla stjärnbilder med tankar


fina vänner kom på besök. Vi åt mat, drack öl, dansade och åt korv. fantastiskt fint.
imorgon är jag ledig. efter att ha jobbat tolv dagar i sträck är man ganska mör.
Sen klockan fyra då jag var hemma från jobbet idag har jag ätit mat, sett på shameless, ätit mackor, sett på shameless, ätit glass, pratat med mamma, ätit mackor, ätit glass, sett på shameless.. och nu sitter jag här med tandvärk och det slog mig att jag inte minns senast jag besökte tandläkaren. tror det är mer än dags.
imorgon ska jag göra allt sånt som man gör när man är ledig och inte har några måsten som helst i hela världen.
nu blir det ett sista avsnitt shameless. fantastisk serie som ni bara måste se.

Kommentarer
Postat av: Marie

bilden på karin är så himla fin!

2011-07-28 @ 18:20:43
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI är så himla fina!

2011-07-29 @ 08:54:42
URL: http://detsnoarsaktapasjalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0