världen gråter floder som jag dricker upp, oops.



putande läpp pga:
- ramlat och slagit mig för att jag är så fantastiskt dum i huvudet som joggar ute, nu?! tydligen.
- hela dagen har istort sett gått i klantighetens tecken
- tappat ut te över hela golvet, var tvungen att dammsuga och fattade nada hur jag skulle sätta i slangen eftersom david tror att rengöring av slang skulle få den att suga bättre. den lucktar dock fortfarande en blandning av ruttet, rödkål och sprit. mm!
- fattade verkligen ingenting, varför blir varmvattnet inte varmt i duschen. MEN jag gjorde en fantastisk upptäckt och har löst problemet.
- mjölken kokade över
- chailatten blev DISASTER
- jag kan inte gå ner på huk, eller sitta på knä, eller springa.

tumme upp för:
- david som är bra!
- mitt hår är blont
- kvällsjobb, för att jag behöver pengarna. inget annat. skulle hellre spendera eftermiddagen/kvällen med tvn, david och kolumnskrivande.


peace

Kommentarer
Postat av: Ellalove

Du får ta det lite lugnt så blir klantigheterna mycket färre =P Jobba imorrn? Puss

2011-01-12 @ 15:10:11
URL: http://fanganatten.blogg.se/
Postat av: sötis laack

Hur kan det komma sig att damsugaren luktar rödkål och sprit?! HAHAHAHAHA!!!

2011-01-14 @ 17:19:32
Postat av: karin

bara för att david är så fantastiskt korkad. haha!!

2011-01-17 @ 16:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0