Ps. I Love You


Vi lever mitt emellan

Svart och vitt

Klart och oklart

Vackert och skrämmande

 

Men, där är han

Det som gör mitt liv vackert

Han som får min själ varm

Liggandes i min säng

Han skrattar åt mig

Ni vet, sådär från hjärtat

Högt, och ostoppbart

 

Blir glad i hela kroppen

Fjärilar

Lever som aldrig förr

inuti

Nästan så man kan se de

Letandes ut från mitt skinn

 

Men där kommer de ingenvart

Istället formas ord ur min mun;

Jag älskar dig, vill ha dig, kom

Kom

Kom nära, jag kommer nu

Tystnad

 

Tangenterna skriver oskrivna regler

Men det är min värld

Och där finns inga regler

Inget som kan få mig att bli ledsen

Inget som kan stoppa mina känslor från att känna

 

Jag är vid slutet av marken

Redo att bemöta framtiden 


Kommentarer
Postat av: jessie

PUSS

2011-01-24 @ 20:53:11
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0