motvind och isbana = ingen bra kombination

men har dock utvecklat mitt balanssinne, överraskande väl. Träningen är igång och det känns bra! Fattar hur lätt de är att fastna i "soffträsket". Läskigt de där.

Vill ge mig själv en klapp på axeln, faktiskt. Inte för träningen men för att jag pluggar fastän jag inte behöver. David tappar hakan varje kväll, typ. Men han tycker jag är duktig och han tycker de är kul att jag kan läsa kurslitteratur på en lördagskväll bara för att jag tycker de är intressant. Ganska galet för att vara mig. Man får faktiskt rita kors i taket.

Nu ska jag ut i de hala men fina vädret. Tänkte går och köpa en matlåda eller två om jag hittar några billiga någonstans. matlådebrist och pengabrist är det denna månaden. heja!



hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0