girls night

Såå skönt med ledig helg efter denna veckan, varit långa dagar.. Men det är bra! vill ha pengarna! De ringde från jobbet nu och undrade om jag kunde jobba kväll.. Men jag har ju bokat ikv med ellababe. Efterrätten står ju tillochmed färdig och klar i kylen och maten blir spännande. Känns självklart jobbigt o tacka nej till jobb men ibland kan man faktiskt inte. De hoppas jag dom fattar också. Men får alltid en klump i magen o tror att dom tycker illa om mig:/ 

Sjukt taggad för ikväll iaf, kanske tilloch med kan bli en utgång? sugen på o dansa ella!!!!! vi får väl se :) Jag och david var på stan förut o handlade lite på systemet och så.
Sen var vi inne på intersport och jag sprang på ett såntdär band så att dom kunde se vilka skor som passade mig bäst. Alltså helt galet, jag har verkligen sprungit i för små skor i hela mitt liv. haft 38/39 på mina löparskor och nu hade jag 40! Kunde röra på tårna!!! och stabila som attans var dom. får nog be pappa om lite bidrag där, tihi.


Borde plugga lite men självklart så orkar jag inte nu när man typ måste och har ett datum då det ska vara inlämnat. well.

nu ska jag vila.
puss


Kommentarer
Postat av: jessie

Du kan vara snygg kg :D och det är bra du inte jobbar ihjäl dig baby! :D Roa dig lite med hehe

2011-01-23 @ 15:40:38
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0