ödet?

Häromdagen, rättare ssagt igår när jag var ute och gick slog det mig att jag förmodligen tror på ödet. Livet måste bero på ödet för jag kan inte hitta någon annan förklaring. En förklaring till varför saker och ting händer, förutom de praktiska som människan bidrar med. Vi bidrar även med saker som  leder till att bra/dåliga saker inträfffar men så är ju livet. Jagh tror på ödet. Annars hade jag inte suttit här idag. i våran soffa på bromsgatan 3 i Örebro. Rätt sjukt. Hur livet ter sig.

Idag är jag L E D I G ! känns knäppt och jag är stressad. Borde bara sitta här och vara men känner att jag måste gå till gymmet. Köpte ju kort där för nån vecka sen men har inte vågat gå dit bara för att jag inte vet hur det ser ut därinne. Idag ska jag våga.
Är lite nere och tänkig tror jag.. vill ha fredagkväll nu!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0