Där ser du själv hur högt du når

Givande helg.
Jag har spenderat helgen i falköping med mamma och pappa:) I lördags var det sminkparty, mycket mycket bra!! Efter de kände jag mig så fin att jag och linda var tvungen att köra en utgång. Dagnys var väl ingen höjdare. men grymt bra kväll iaf!

Söndagen var seg men bra. Njöt i solen halva dagen! Disskuterade framtiden med mamma och pappa vilket ledde till att jag igår bokade tid hos en studievägledare. Det finns så mycket som lockar men blir ändå kluven för vet inte vad som passar mig bäst. För stunden och senare i framtiden. så himla svårt. Kommer förmodligen söka in till ett program till hösten, vad är lite oklart. Pappa har gjort mig sugen på utlandsstudier. Vill åka till england och lära mig engelska. Tror att det är något som är bra att ha i bagaget. faktiskt. och en väldans upplevelse! Fast samtidigt ställer jag mig då frågan; klarar jag verkligen av det?! .. Och då hamnar tankarna mer på att man kanske bara ska åka dit och jobba. Då lär man sig ju också språket.
fan va svårt.. fått ytterligare kraft och inspiration i allafall! 
Och igår lagade david god kyckling. Och jag fick glass med varma hallon. mmmmmmmmmmm! 

Nu ska jag kika på en resa till kreta i sommar. borde kanske boka snart.




puss.

Kommentarer
Postat av: maria

alltid så himla snygg!

2011-02-15 @ 22:43:51
URL: http://smula.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0