Breaking up with God

http://open.spotify.com/track/39L61hG4kdlapBnjpK8r1a

har fått the ark nojja och är spänd på deras nya album.. singeln är ju helt fantastisk! vill bara dansa! ( ja david, dansa)

Har varit humörsvängningarnas veckor de senaste..
en nu känns allt bra igen. Skrev precis klart inlämningsuppgiften som ska in imorogn. De var lättare än vad jag trodde. Hade inte behövt ha mått dåligt över de.. nu blir de som de blir! är ganska nöjd iaf.
På söndag har jag jobbat min tionde dag irad.. zzz
fast börjar bli så van att de bara går bra helt enkelt. jag hinner ju inte komma ifrån de liksom. Men jag skulle inte tacka nej till lite fritid. Dammtussarna är stora som råttor här hemma, lovar. Men jag hoppas jag får lön för mödan. Och som jag sa till david att nu är det såhär just nu och då får jag ta det som de är och bara blunda för allt annat som jag borde göra men inte orkar eller hinner. Den tiden kommer då jag får det.
har iaf världens bästa sambo som hela tiden får försöka slå in visa saker i min skalle. han är bäst!

nä men lite vår vore fett.
och nästa helg med.
peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0