Fucking perfect

dricker vin med fina vänner
är glad på låtsas och ler
fastän ansiktet spänner

låser in tankar
känner knappt hjärtat som bankar
målar upp världen på mitt sätt
markerar mitt revir
uppmuntrar min självkänsla
tusen gånger fast den inte finns

frustrationen kokar över
skapar kaos inom mig
ser ingen, handlar bara efter mina sinnen
min ilska blir till något okontrollerbart
river murar som du hela tiden hjälper mig att
bygga upp, igen och igen

förlåt men världen gör mig
till någon som jag inte är
skakar om kroppen
och försöker klättra tillbaka upp till toppen
måste reda ut mina frågetecken
och finna föremålet för min frustration

måste inse att jag är
och alltid kommer vara
världens lyckligaste tjej

för du står fortfarande kvar
och med hela ditt hjärta
kramar du en trasig själ
jag skäms 
men den du ser
är den jag verkligen är

jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0