All that you have is your soul -

Tårar

De rinner längs med kinderna, ända ner på halsen

Värmer och kittlar mig på samma gång

Tårar

För dig och dig och dig

Ni vet för ni står alldeles framför mig

Intill mig, så nära att jag känner era andetag

Ni andas för mig, när jag tappar fattningen

En, håller mig i handen

Kramar mig när jag är ledsen och stöttar mig

Håller om mig när mörkret faller

Ibland, tar han täcket ifrån mig och jag kan inte sova

Men det gör inget

För han får mig att leva som ingen annan

En, finns hela tiden nära

Hon kan läsa mina tankar, för hon är i min själ

Min andra andning och min utväg

Med öppna armar skulle hon ge mig hela sitt hjärta

Om det så behövdes

Tårar

När jag gråter är det ni som tröstar

Tårar

Idag gråter jag gyllene tårar

De faller för er

De innehåller allt det fina som ni står för

Därför tycker jag det är så himla fint att gråta idag

För de gyllene tårarna är ren o skär kärlek

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0