trodde jag aldrig

Att jag skulle sitta här och njuta, se fram emot våren och sommaren som är så SJUKT JÄVLA NÄRA och samtidigt lyssna p¨å oskar linnros.. låten 25 är faktiskt riktigt meddragande, tihi.
vet ni, häromdagen solade jag i bikini och gick runt i shorts och linne, idag gick jag till ica i shorts klockan nio på morgonen.. det måste väl säga något?!

Tänkte springa nu på morgonen men jag vart inge sugen.. var mer sugen på en kopp kaffe till så nu har jag köpt två paket så davids föräldrar klarar sig när dom kommer hit imorgon och tapetserar vårat sovrum! Äntligen ska det bli ordning därinne!!!!!! en trip till ikea är nog ett måste!

saknar mamma så det gör ont. men på lördag efter jobbet!!!! då blir det falköping i några dagar:)


kaffe alltså...
lyssnade på david gra imorse och blev sådär tänkig på hur hemsk världen är.. måste komma på ett ämne att skriva om i min krönika.. svårt!
Nu ska jag njuta av kaffet sen ska jag o david rensa sovrummet när han kommer hem. Och så ska jag träna halv fyra, och hänga lite med lena med tror jag. åh. är så glad när hon är hemma!


peaceout people!




en skabbig uppdateringsbild. måste köpa mig en kamera!!!!!!!!!!! men jag har allt fått färg de här dagarna!!!!!!!!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0